اینستاگرام، مارکتینگ و تولید محتوا

چرا باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

ساده است...چون بیشتر از 50 میلیون کاربر ایرانی الان در این اپلیکیشن حضور دارند. چه چیزی بهتر از آن که جایی تولید محتوا کنیم که حتی شده 10 درصد از این آدم‌ها ما را ببینند، با کسب‌وکار ما آشنا شوند یا حتی بتوانیم تأثیر کوچکی روی آن‌ها بگذاریم. البته دلایل زیر را هم نباید فراموش کرد:

  • چون دریچه بزرگِ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را به روی شما باز می‌کند.
  • می‌توانید با مخاطب‌ها تعامل داشته باشید.
  • بررسی رقبا بسیار آسان‌تر خواهد بود.
  • تولید محتوای در اینستاگرم، شما را خلاق‌تر خواهد کرد.
  • می‌توانید با اینفلوئنسر مارکتینگ، کسب‌وکارتان را زیر و رو کنید.
  • خود اینستاگرام ابزاری به اسم اینسایت (Insight) دارد که رفتار فالوورهایتان را تحلیل می‌کند و به شما آمار می‌دهد.
  • و صدها دلیل دیگر...یک نفر ممکن است صرفاً به دلیل علاقه به سراغ اینستاگرام برود.

حالا که فهمیدیم تولید محتوا در اینستاگرام چیست، هدف‌مان را شناختیم و دلیل حضور در این شبکه‌اجتماعی هم برایمان مشخص شد، جرأت شیرجه‌زدن پیدا می‌کنیم.

اینستاگرام، مارکتینگ و تولید محتوا